What happens in Vegas...

12 september 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

LAS VEGAS. Alles is groot, overdreven, gemaakt, gekleurd, lawaaierig, neon, veel, druk, duur, heel warm (zeg maar heet) en schreeuwerig. De beelden die we kennen uit films zijn niet overdreven. Het is niet te bevatten; onbeschrijfelijk. Op beeld niet over te brengen (en toch heb ik net zo'n 70 foto's/video's geupload ;-) ). Maar wat een bizarre stad, geweldig! Plastic Fantastic. Helemaal te gek!

We logeren in het Stratosphere, het hotel dat je in heel Vegas kunt zien door de 350 meter hoge Tower die erop staat. Bij binnenkomst vinden we het meteen een indrukwekkend casino/hotel. Wisten wij veel. Na bezoekjes aan een paar van de duurste casino's/hotels (Mandalay Bay en Bellagio) hebben we door dat het Stratosphere een budgethotel is ;-)

De warmte (alsof je heel de dag/avond in een grote haarfohn loopt, zo'n 35/40 graden) en grootte maakt het onmogelijk om alles te doen wat we van plan zijn. De plafondlichtshow op Fremont Street is er alleen 's avonds, die hebben we gemist. Het pinball museum is niet gelukt. We wilden graag een avondshow in één van de casino's meepakken, dat is er niet van gekomen. En een helikoptervlucht over de Grand Canyon werd 'm ook niet. En we hebben nog lang niet alle mooie casino's op The Strip gezien. Goede reden om over een paar jaar terug te gaan :-D

Wat hebben we eigenlijk wel gedaan? Gegokt (bescheiden, dat wel), geshopt, heel The Strip afgewandeld (bijna 10 kilometer) en onderweg veel casino's/hotels bekeken (en die zijn allemaal gróóóót), naar Fremont Street geweest, de Gold & Silver Pawn Shop (van Pawn Stars op History) bezocht (old man, Rick, Big Hoss en Chumlee waren er niet :( ), lekker gegeten en op terrassen gezeten. Alles op vakantietempo. En toen was de tijd op.

We're Leaving Las Vegas. Morgen (zondag) rijden we richting Grand Canyon.

1. Marga:
    13 september 2015
    Hoi Kids wat ,n leuk reisverhaal,en wat ,n mooie Foto,s. Genieten jullie maar lekker hoor!! Zo te zien gaat dat helemaal goed komen. nog veel plezier het ziet er heel leuk uit.maar wij denken dat het helemaal goed komt Liefs van Pa&Ma xxx
  2. Mo:
    14 september 2015
    Lijkt soms wel alsof je door Disney loopt...
  3. Karin:
    15 september 2015
    Dat zeiden wij ook al tegen elkaar Mo haha. Woensdag tm zaterdag zijn we in Disney, kunnen we vergelijken ;-)