No Kiss today...

15 september 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Zondag en maandag zitten we lang in de auto, alleen om vanuit Las Vegas de Grand Canyon te zien voordat we naar Los Angeles gaan. Eerst stoppen we bij Hooverdam. Daarna pikken we een stukje Route 66 mee en stoppen op aanraden van Ray bij Hackberry. Onderweg aardig wat regen, na bijna een week ruim 35 graden en droogte voelt dat bijna raar. Einde van de middag komen we aan bij Grand Canyon. Heel veel meer dan wat uitzichten bekijken zit er niet in, want het zeikt van de regen. Als beloning voor natregenen tot op ons ondergoed, verschijnt er een regenboog boven de Canyon. Gaaf! Helaas zijn de foto's dramatisch slecht. Diepte absoluut niet te zien en kleuren komen totaal niet tot hun recht. Misschien maar eens een cursusje doen...

Maandagochtend rijden we op tijd weg (weer geen tijd voor een helikoptervlucht :( ). We hebben ruim 700 km voor de boeg richting Anaheim. Al met al doen we er met (tank)stops zo'n 9 uur over, wat niet tegenvalt als je bedenkt dat we rondom Los Angeles aardig in de file staan. We logeren in het Knottsberry Farm hotel. Waar we het 's avonds voor elkaar krijgen de hele gang wakker en in rep en roer te krijgen, door de rookmelder in onze kamer af te laten gaan, oeps... De eerste melder die reageert op de waterdamp van het vapen/e-smoken (en dit is het 7e hotel waar we zitten). Nadat duidelijk is dat er geen brand is en de beveiliging dat bevestigt, druipen 'onze buren' in pyjama weer af naar hun kamers. Die vinden ons vast niet leuk ;-)

Vandaag (dinsdag) staat Knottsberry Farm op het programma, een pretpark. Omdat het heel de nacht enorm geregend heeft, is er ongeveer niemand in het park. Na een beetje bewolking en af en toe een spetter, is het heel de dag warm en zonning. Halverwege de middag hebben we alle atrracties (meerdere keren) gedaan. Na een paar uurtjes shoppen/boodschappen doen, eten we bij Rock&Brews. Daar komen we erachter dat de tent net geopend is, sterker nog: vanmiddag is de grand opening gedaan door Gene Simmons en Paul Stanley van Kiss. Daar hadden we zomaar bij geweest kunnen zijn (het is echt naast het hotel) als we het hadden geweten. Jeroen baalde flink, op 2 uur na gewoon twee Kiss iconen gemist. En ironisch genoeg draagt ie vandaag ook nog z'n Gene Simmons shirt, haha. Sommige dingen mogen niet zo zijn... ;-)

Maarrrrr... goede zaken in het vooruitzicht. De komende 4 (ja, 4!) dagen Disney!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Essie:
    16 september 2015
    Ik heb echt meelijden met jullie, Kiss mislopen naast jullie hotel:(
    Leuke blogs, we lezen ze allemaal!

Maarten&Esther
  2. Karin:
    Dikke pech :(
    Leuk dat jullie blijven meelezen! Bereid je vast voor op Disney spam over een paar dagen ;)
  3. Richard & Kim:
    17 september 2015
    Eindelijk lekker de tijd genomen om al jullie verhalen, foto's en video's te bekijken, hoe tof allemaal! En dan te bedenken dat jullie er nog 'maar' twee weken zijn! Echt geweldig om jullie zo samen te zien genieten! Dikke x Kim
  4. ANNEKE BOM LANKHUIZEN:
    HALLO KARIN EN JEROEN
    WIJ ZIJN WEER HELEMAAL BIJ , WAT EEN MOOIE FOTO''S HEBBEN WE GEZIEN ,JAMMER DAT JULLIE NET TE LAAT WAREN , VOOR KISS
    EN WAT IS DIE HOOVER DAM HOOG , DAN MOET JE OOK GEEN HOOGTE VREES HEBBEN . EN DIE OUDE AUTO'S DAT IS WEL WAT VOOR JOHN
    ALS HET GOED IS ZIEN WE JULLIE VAN MIDDAG,WE VINDEN HET HASTIKKE LEUK OM TE ZIEN DAT JULLIE ZO GENIETEN.
    DIKKE ZOEN VAN ONS.
  5. Mo:
    17 september 2015
    Prachtige foto's! Meer, meer, en meer videootjes
  6. Berna Jocker:
    18 september 2015
    Leuk hoor die reisverslagen om te lezen. Geniet er nog lekker van. Helaas Kiss gemist, dan maar een dikke KISS van ons.
  7. Karin:
    20 september 2015
    Lief!! Van jullie allemaal. Nog een klein weekje te gaan. We hebben het goed naar ons zin. En ondanks dat we pas twee weken weg zijn, missen we wel dingen van thuis. Natuurlijk de poessies, maar ook een eigen plekkie (dat hebben we helemaal niet nu we van hotel naar hotel hoppen). En fatsoenlijk gezond eten, dat vind ik een grote uitdaging in Amerika. Fast food is 'goedkoop' en om de hoek. Goed eten is een heel stuk duurder en moet je goed naar zoeken. Ach ja... maar we klagen niet hoor! Nog een paar dagen Hollywood in het vooruitzicht. Groetjes en een dikke kus voor jullie!