The happiest place on earth - Disney spam

19 september 2015 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vier dagen Disneyland, wat een feest! En wat vermoeiend!

Woensdag eerst naar Magic Kingdom, het park waarmee het allemaal is begonnen in 1955. Dit jaar feestelijk aangekleed voor de 60 year Celebration. Wat een fijn sfeertje! Lekker temperatuurtje, niet al te druk. We kunnen een hoop attracties meepakken. Vooral de attracties die alléén in dit park zijn proberen we allemaal te doen. Enorm moe aan het einde van de dag, maar ik wil niet weg. Kunnen we hier niet gewoon wonen? :-)
De tofste attractie van vandaag: Indiana Jones.
Donderdag gaan we naar het andere park: California Adventure. Qua sfeer haalt het het niet bij Magic Kingdom, maar de attracties zijn gaaf en het is gezellig.
De tofste attractie van vandaag: Radiator Spring Racers in Carsland.
Vrijdag was ff andere koek. We komen aan in Magic Kingdom en het valt ons op dat veel dames in jurken lopen, heftig opgemaakt, hoge hakken. Hmmm... dat is geen toeval. Al snel komen we erachter dat het 'Dapper Day' is. Op zich best grappig. Maar Disneyland an sich is poppenkast genoeg, daar hebben we niet 60.000 (Disney's maximun capaciteit) mooi aangeklede mensen bij nodig. Het is echt veel te druk. Daarbij ook nog eens stikheet. Na een paar uur zijn gaan we ervandoor :-(
Zaterdag (vandaag) doen we weer een poging. Veel rustiger, warm maar met een lekker windje. Wel redelijke lange wachtrijen, maar daar zijn we op voorbereid dus kan de pret niet drukken. Na 3,5 dag Disney zijn we halverwege de avond gaar. Een mooie herinnering rijker gaan we terug naar het hotel.
Tofste attractie van vandaag (na Indiana Jones ;-) ): Haunted Mansion.

Morgen uitslapen (jaaa!). Daarna richting Hollywood.

1. Helen:
    20 september 2015
    Hallo lieverds,
    goed te zien en te lezen dat jullie zo intens genieten!!
    Veel plezier nog!
    kus Helen
  2. Mo:
    22 september 2015
    Mooie parken en wat een leuke ritjes! Daar kan ik ook in, hahaha...
    Nemen jullie ook af en toe een dagie rust? Tis gewoon hard werken zo'n vakantie