Houston, we have an Oompa Loompa

25 september 2015 - Houston, Texas, Verenigde Staten

Het Hollywoodverhaal hebben jullie niet in de mailbox gehad, maar kunnen jullie zelf lezen op de pagina. Reislogger, vliegveld WiFi en iPad: geen werkbare combinatie.

Maar goed...

Nu zitten we op het vliegveld van Houston. De eerste vlucht van 3 uurtjes zit erop. We hebben toch nog een Hollywood acteur gezien, hij zat zelfs in ons vliegtuig. Weliswaar economy class, dus zijn rollen betalen niet zo lekker denk ik. Het was Deep Roy, de Oompa Loompa uit Charlie & The Chocolate Factory ;-)

Met nog een vlucht van 9,5 uur voor de boeg, zijn we morgenochtend rond 09.30 uur weer in Nederland. Het zit erop, dat was het dan. Californië staat zeker op de lijst om nog eens heen te gaan, maar dan compleet anders dan deze reis. We hebben veel geleerd. Maar we hebben nu ook zeker te gekke drie weken gehad.

Alle meelezers en reageerders bedankt! En misschien tot volgend jaar, dan gaan we naar Florida (je moet vast wat hebben om naar uit te kijken toch? ;-) ).

Groeten, Jeroen & Karin

Ps lees net dat er flinke brand is geweest vanmorgen bij scheepswerf Verolme (echt naast ons huis dus). Hoop dat we nog een huis hebben als we thuiskomen en geen rokerig stinkhol. We zullen zien :-(

1. Anja:
    Toffe vakantie!
    Ook ik heb er van genoten!!
  2. Karin:
    25 september 2015
    Hoe was jullie vakantie An? Ik zag op Facebook een lekker zonnetje voorbij komen volgens mij!
  3. Marga:
    25 september 2015
    Wij hebben erg genoten van jullie mooie reis,de reislogger,de foto,s het Face tame we waren er heel blij mee.We hopen dat jullie ,n goeie reis terug hebben TOT MORGEN Xxx
  4. Anja:
    25 september 2015
    Onze vakantie was erg warm (warmste najaar ooit in Turkije!)en harstikke prima! Van genoten!
    By the way, Adrie is geslaagd voor z'n cursus! Kadotje zo na deze vakantie!
    Hoop jullie snel weer te zien!
    Goeie reis terug X
  5. Mo:
    25 september 2015
    Welkom thuis lieverds en tot gauw!
  6. Miranda:
    25 september 2015
    Heb met plezier jullie avontuur gelezen en voor nu goede vlucht naar huis x
  7. Sandra van Beek-Bontkes:
    26 september 2015
    Have a safe trip home! Hoop dat jullie genoten hebben en tot gauw! Dikke kus
  8. Essie:
    27 september 2015
    Huisje staat er nog! Misschien wel wat asielzoekers in jullie straatje maarja ach kennen die mensen ook niets aan doen dat dat politiebureau leegstaat. Moest wel lache ja dat ik een alert kreeg op mijn telefoon dat er iets in de fik staat bij jullie aan de overkant en jij bent er niet hahahahaha hoe ironice. Jammer dat het er alweer opzit...keek uit naar jullie verhalen kussies en tot snel