De eerste Schotse dagen

10 september 2017 - Culross, Verenigd Koninkrijk

Na een paar dagen bij Roly en Judith te zijn geweest in Rockland st Peter (in de buurt van Norwich) zijn we gisteren met de hele bunch naar Schotland gereden. Mooi huisje tegen de highlands aan. Vandaag op pad geweest. Vertrokken in de regen, zoals we ons hadden voorgesteld. Die sexy wandelschoenen en regenjassen kwamen meteen goed van pas ;-)

Via kleine weggetjes (want stuk leuker dan de snelweg) zijn we in Culross beland. Hier zijn verschillende scenes uit de serie Outlander gefilmd. Laten we die serie nou net niet hebben gezien... Maar ondanks dat, mooi dorpje (of stadje?). Mooi uitzicht vanaf de heuvels en een abbey uit 1217. Impressive!

Om in de filmlocaties te blijven hebben we daarna Doune castle bezocht. Hier zijn ook weer opnames voor Outlander gemaakt. En een deel van Monty Python and the Holy Grail is hier gefilmd.

Al met al superleuk so far. En erg mooi.

Check de foto's, leuker dan de verhalen :-) die hou ik deze week lekker kort :-P

Over een paar dagen meer mooie plaatjes!